Frequently Asked Questions

RESERVERINGEN
Hoe kan ik reserveren?

Je kan reserveren via deze website op de pagina ‘reserveren’. Kom je er niet uit? Wij helpen je graag telefonisch verder.

Hoeveel kost een plaats aan tafel bij Dinner in Motion?

Ga naar reserveren voor onze prijzen.

 

Is drank inbegrepen?

Nee, drankjes zijn exclusief en vergelijkbaar met de prijzen van andere restaurants. Tevens kan je kiezen voor een wijnarrangement. Dit hoef je van te voren niet door te geven, maar kan je op de avond zelf bepalen.

Tot wanneer kan ik reserveren voor Dinner in Motion?

Via de website kan je nog tot 17:00u op dag zelf reserveren, mits er  beschikbaarheid is. Klik hier om te reserveren.

Ik heb een dieetwens

Vegetarisch, zwanger of een allergie? Geef het door tijdens de reservering en wij houden hier rekening mee.

Hoe kan ik mijn dieetwens doorgeven?

Dit kan je meteen doen bij het maken van je reservering (stap 3: allergieën). Het is mogelijk om meteen de dieetwensen van je tafelgenoten door te geven door te klikken op de knop ‘ + volgende persoon’ in het allergieën veld.

Er zijn meerdere mensen met dieetwensen binnen mijn gezelschap. Hoe geef ik dit door tijdens het maken van mijn reservering?

Het is mogelijk om meteen de dieetwensen van je tafelgenoten door te geven door te klikken op de knop ‘ + volgende persoon’ in het allergieën veld.

Ik ben vergeten mijn dieetwens door te geven. Wat nu?

Ben je vergeten om je dieetwens en/of allergie door te geven bij het maken van je reservering? In de bevestigingsmail vind je een link om deze alsnog door te geven. Het is ook mogelijk om extra dieetwensen toe te voegen en/of aan te passen. Dit kan je gemakkelijk doen door op de reeds gemaakte dieetwens te klikken in de bevestigingsmail.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Het kan enkele uren duren voordat je deze ontvangt.
Niks ontvangen? Kijk dan even voor de zekerheid in je SPAM.

Het is ook mogelijk dat je een fout e-mailadres hebt doorgegeven. Kan gebeuren. Neem contact met ons op en we lossen het voor je op.

Ik wil mijn reservering annuleren. Hoe moet ik dit doen?

Het is mogelijk om een reservering online, telefonisch of via reservering@dinnerinmotion.nl te annuleren. Tot 17:00 op de dag voorafgaand aan je reservering is annuleren kosteloos. Daarna behouden wij ons het recht voor om een bedrag van €50,- per no show of geannuleerd persoon in rekening te brengen. Bij annulering van een reservering is er geen restitutie van de reserveringskosten mogelijk. Let op: voor groepen vanaf 10 personen en specials gelden andere annuleringsvoorwaarden.

PRAKTISCHE INFORMATIE
Op welke dagen zijn jullie geopend?

We zijn iedere woensdag t/m zondag geopend.

Klik hier om direct te reserveren.

Hoe laat begint het diner?

De beleving begint zodra je bij ons binnenkomt. Op woensdag is dit 19:00u. Van donderdag t/m zaterdag zijn onze ontvangsttijden 18:00u of 20:30u. Op zondag is dit 17:30u en 20:00u. Wij vragen je deze ontvangsttijd te respecteren zodat we je in de beste omstandigheden kunnen ontvangen. Houd er rekening mee dat onze deuren niet eerder open zijn dan bovenstaande tijdstippen.

Hoe lang duurt het diner?

De totale beleving vanaf binnenkomst en het diner duurt ongeveer 2 a 2,5uur.

Kan ik een speech geven?

Helaas is het niet mogelijk om een speech te geven tijdens of na het diner. De show is gekoppeld aan een (tijd)schema en hier kunnen wij niet van afwijken.

Hoe laat gaan jullie deuren open?

Onze deuren gaan open wanneer het ontvangst start. Dit is dus afhankelijk van je reserveringstijd. Check daarom altijd goed je bevestigingsmail.

Kan ik vooraf alvast iets drinken in jullie bar?

Onze bar gaat open wanneer het ontvangst start. Dit is dus afhankelijk van je reservering om 18:00 of 20:30. Let op! Voor Specials kunnen andere ontvangsttijden gelden. Check daarom altijd goed je bevestigingsmail.

Tot hoe laat is jullie bar geopend na de show?

Onze bar is geopend tot 23:00.

Is Dinner in Motion alleen voor groepen? Of kan ik ook met z’n tweeën komen?

Dinner in Motion is voor iedereen. Kom samen met je vriend, lover, vriendengroepje, familie of collega’s aan tafel.

Hoe worden wij geplaceerd aan tafel indien we met z’n tweeën zijn?

Indien je met z’n tweeën komt, wordt je naast elkaar geplaceerd op geruime afstand van andere gasten.

We willen niet pal naast andere gasten zitten die wij niet kennen..

Dat begrijpen we. Alles gebeurt bij ons wel aan één lange tafel, maar u zit altijd op gepaste afstand van andere gasten.

Kan ik ook alleen komen?

Ja dat kan zeker! Bij Dinner in Motion is iedereen welkom ongeacht het aantal personen. Kom alleen, met z’n tweeën of in een groep.

Waar vindt Dinner in Motion plaats?

Wij zijn gevestigd in de Piazza in Eindhoven.
De tijdelijke locatie in the Wall in Utrecht is permanent gesloten.

Jullie zijn gevestigd in de Piazza, maar wat is dat eigenlijk?

Piazza Center, een overdekt winkelcentrum aan het 18 Septemberplein, in Eindhoven. Piazza is fashion, trends en lifestyle. Vier verdiepingen, een unieke ambiance met veel ruimte en licht, bekende merken en gegarandeerd geslaagd shoppen.

Is Dinner in Motion gemakkelijk bereikbaar?

De ligging van Piazza Center aan de belangrijkste toegangswegen naar het stadscentrum en de nabijheid van grote parkeergarages staan garant voor een zeer goede toegankelijkheid, zowel met de auto als met het openbaar vervoer. Het Centraal Station en het centrale busstation liggen op slechts 5 minuten lopen. Kijk op 9292.nl om je reis te plannen met openbaar vervoer.

Waar kan ik parkeren?

Na 21.30u gaan de rolluiken van de Piazza dicht en kunt u ons restaurant niet meer bereiken via de normale route, dus met de roltrappen of de lift aan de voorzijde. Al de gasten die na dit tijdstip ons restaurant willen verlaten kunnen de route nemen over de brug met parkeergarage Mathildelaan. Heeft u dus gereserveerd voor de show van 20.30 en komt u met de auto? Dan is het handig om uw auto bij de parkeergarage Mathildelaan te parkeren.

Hoe bereik ik met fiets/lopend Dinner in Motion?

Dinner in Motion is gevestigd op de 2e verdieping van de Piazza. Deze is te bereiken via de lift of roltrap. Aangezien wij in het centrum gevestigd zijn is er volop gelegenheid om je fiets te parkeren,

GROEPEN (VANAF 10 PERSONEN)
Ik wil met een groep naar Dinner in Motion. Hoe moet ik reserveren?

Ben je met een groep tot 10 personen? Dan kan het gewoon via onze pagina ‘reserveren‘.
Ben je met 10 of meer personen? Dan kun je een groepsaanvraag doen via deze pagina.

Heb je nog vragen? Bel of mail ons dan gerust! Wij helpen je graag verder.

Is het mogelijk om een privé tafel enkel voor eigen gasten te reserveren?

Ja, het is zeker mogelijk om een eigen ruimte te reserveren. Neem hiervoor contact met ons op, of stuur een aanvraag via pagina Groepen

Is het mogelijk om zelf het menu voor mijn groep te bepalen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij hebben een vast programma met een vast menu. Het is niet mogelijk om een show met minder of andere gangen te reserveren. Uiteraard houden we wel rekening met dieetwensen en/of allergieën.

Mijn groep bestaat uit meer dan 36 gasten. Kunnen we dan wel bij elkaar in een ruimte zitten?

Dit is momenteel niet mogelijk.

Ik wil graag een eigen ruimte voor mijn gezelschap op vrijdag en zaterdag. Kan dat?

Dat kan indien u alle plaatsen in 1 zaal dan ook afneemt. Momenteel zijn dat 24 plaatsen per zaal.

Is het mogelijk om als groep op een ander tijdstip te reserveren?

Nee, het is niet mogelijk om op een andere tijd te reserveren dan 18:00 of 20:30. Wij zijn geen normaal restaurant en werken met een vaste tijdsplanning om jullie de optimale beleving mee te kunnen geven.

KINDEREN & MINDERVALIDEN
Vanaf welke leeftijd is Dinner in Motion?

Dinner in Motion is geschikt voor jong en oud, echter adviseren wij om de show te bezoeken met kinderen vanaf 8 jaar. Houd er rekening mee dat je tijdens de show niet kunt rondlopen door de zaal. We vinden het prettig om vooraf te weten indien er kinderen bij zijn, dit kun je aangeven tijdens het reserveren bij het kopje ‘opmerkingen’.

Hebben jullie ook een kindermenu?

Jazeker! Het kindermenu bestaat uit soep van de dag, pannenkoeken, bolletjes ijs, hoofdgerecht (keuze vis of vlees) en uiteraard een dessert. Het menu bedraagt € 69,- en is inclusief entree. Drank is niet inbegrepen. Het menu is voor kinderen t/m 12 jaar.

Kan ik mijn baby meenemen?

Ons restaurant is helaas niet geschikt voor baby’s.

Ik ben mindervalide, kan ik Dinner in Motion bezoeken?

Het is mogelijk om met een rolstoel Dinner in Motion te bezoeken, maar we willen dit wel graag van te voren weten. Daarom vragen wij minder validen om telefonisch te reserveren en hun wensen persoonlijk door te geven.

OVERIGE VRAGEN
Is er een dresscode?

Trek je mooiste kleren aan! Je gaat niet zomaar een avond uit eten.

Als ik te laat kom, mag ik dan nog naar binnen?

Ja, dat is geen probleem. Onze hostess zal je op een geschikt moment placeren. Helaas is het niet mogelijk om gerechten die vóór jouw binnenkomst geserveerd waren, alsnog op te dienen.

Mag ik fotograferen tijdens de show?

Tuurlijk, maar alleen met telefoon en zonder flits i.v.m. de projectie. We zien graag jouw mooiste foto’s terug op Facebook en/of Instagram. @dinnerinmotion #dinnerinmotion

Ik heb epilepsie. Kan ik de show bezoeken?

Er zijn enkele scènes in de show waar mensen met epilepsie gevoelig op kunnen reageren. Daarom adviseren wij om bij ontvangst aan te geven dat je epilepsie hebt. We zullen je dan aangeven bij welke scène je even beter de ruimte kunt verlaten.

Wordt er tijdens het diner Nederlands gesproken? Ik kom namelijk met iemand die geen Nederlands spreekt

Het diner is internationaal georiënteerd. Het maakt niet uit welke taal je spreekt, het is voor iedereen te begrijpen.

Hebben jullie ook nog een restaurant in Utrecht?

Nee, helaas zijn wij niet meer geopend in Utrecht. Dit was een tijdelijke locatie.

Is de show hetzelfde als in Utrecht?

Nee, de show is niet hetzelfde als in Utrecht. Echter zijn er een paar kleine succes stukjes gebleven 🙂
Ook het menu is aangepast.

Wanneer openen jullie een locatie in .... ?

Op dit moment zijn er nog een concrete plannen voor een locatie in een andere stad. Mocht je zelf een goede locatie kennen of hebben voor ons concept? Dan horen we graag van jou!

Hebben jullie ook een rookruimte?

Nee, wij beschikken niet over een rookruimte. Zowel het restaurant als de Piazza bevinden zich in een rookvrije zone. Er kan tijdens de show dus niet worden gerookt.