Frequently Asked Questions

DINNER IN MOTION
Wat is Dinner in Motion?

Dinner in Motion is een restaurant waar iedereen aan één en dezelfde tafel zit midden in een wereld van 360 graden projecties. Zowel om je heen als op de tafel verschijnen prachtige beelden van uiteenlopende landschappen, kunst en andere plekken. Terwijl je geniet van deze bijzondere show krijg je een uitgebreid diner geserveerd. Meer weten?

Is Dinner in Motion alleen geschikt voor groepen of kan je ook met z'n tweeën komen?

Dinner in Motion staat voor shared dining. Ook al zit je aan één lange tafel, je zit altijd naast en/of tegenover jouw gezelschap. Je kunt dus met z’n tweeën komen, maar ook met een groep.

Waarom kan je niet een apart tafeltje reserveren?

Dinner in Motion staat voor shared dining. Conceptueel en technisch gezien heb je de mooiste ervaring als je met z’n allen aan een lange tafel zit. Daarom hebben we hier voor gekozen. We merken dat mensen, die vooraf hun bedenkingen hadden bij het ‘shared dining’ principe, het achteraf heel erg leuk vonden om juist met meerdere mensen aan tafel te zitten. We zorgen er trouwens altijd voor dat je naast en/of tegenover jouw gezelschap zit.

Zit ik altijd samen met mijn gezelschap?

Ja! Wij zorgen er altijd voor dat je naast of tegenover jouw gezelschap zit.

Kan ik zelf kiezen waar aan de tafel ik wil zitten? Bijvoorbeeld aan het uiteinde van de tafel.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij maken gebruik van een automatische placering waarbij iedereen een stoelnummer krijgt toegewezen. We zorgen er altijd voor dat je naast of tegenover jouw gezelschap zit.

Hoeveel gasten kunnen er aan 1 tafel?

Er kunnen maximaal 36 personen aan 1 tafel. Ben je met meer dan 36 personen? Geen probleem. Wij hebben meerdere tafels beschikbaar.

Waarom kan ik maar kiezen uit twee ontvangsttijden? Is een andere tijd ook mogelijk?

Nee, het is niet mogelijk om op een andere tijd te reserveren dan 17:30 of 20:00. Wij zijn geen normaal restaurant en werken met een vaste tijdsplanning om jou de optimale beleving mee te kunnen geven.

Ik ben vegetarisch / allergisch / lust geen vis / vlees. Kan ik dan ook bij jullie eten?

Geen probleem, onze keuken maakt graag een vervangend gerecht voor je.  Het is wel van belang dat je dit ruim van te voren aan ons doorgeeft. Dit kan je meteen doen bij het maken van je reservering (stap 3: allergieën).

Hoe lang duurt Dinner in Motion?

De beleving start op het moment dat je bij ons binnenkomt. De hele beleving, inclusief het diner aan tafel, duurt 2.5 uur.

Is het mogelijk om eigen content (beelden) te laten afspelen? Bijvoorbeeld omdat er iemand jarig is binnen mijn gezelschap.

Nee, dit kunnen we helaas niet doen. Eigen content is alleen mogelijk tijdens een Corporate Dinner (privé tafel voor eigen gasten). Meer informatie en prijzen kan je vinden op de pagina zakelijk & groepen.

RESERVERINGEN
Hoe kan ik reserveren?

Je kan reserveren via deze website op de pagina ‘reserveren’. Kom je er niet uit? Wij helpen je graag telefonisch verder.

Hoeveel kost een plaats aan tafel bij Dinner in Motion?

Een plaats aan tafel bij Dinner in Motion kost € 69,-.

Ga direct naar reserveren.

Is drank inbegrepen?

Nee, drankjes zijn exclusief en vergelijkbaar met de prijzen van andere restaurants. Tevens kan je kiezen voor een wijnarrangement. Dit hoef je van te voren niet door te geven, maar kan je op de avond zelf bepalen.

Tot wanneer kan ik reserveren voor Dinner in Motion?

Via de website kan je tot 16:30 op dag van de showdatum reserveren. Klik hier om te reserveren.

Hoe kan ik mijn dieetwens doorgeven?

Dit kan je meteen doen bij het maken van je reservering (stap 3: allergieën). Het is mogelijk om meteen de dieetwensen van je tafelgenoten door te geven door te klikken op de knop ‘ + volgende persoon’ in het allergieën veld.

Er zijn meerdere mensen met dieetwensen binnen mijn gezelschap. Hoe geef ik dit door tijdens het maken van mijn reservering?

Het is mogelijk om meteen de dieetwensen van je tafelgenoten door te geven door te klikken op de knop ‘ + volgende persoon’ in het allergieën veld.

Ik ben vergeten mijn dieetwens door te geven. Wat nu?

Ben je vergeten om je dieetwens en/of allergie door te geven bij het maken van je reservering? In de bevestigingsmail vind je een link om deze alsnog door te geven. Het is ook mogelijk om extra dieetwensen toe te voegen en/of aan te passen. Dit kan je gemakkelijk doen door op de reeds gemaakte dieetwens te klikken in de bevestigingsmail.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Waarschijnlijk komt dit doordat je een fout e-mailadres hebt doorgegeven. Kan gebeuren.  Neem contact met ons op en we lossen het voor je op.

Ik wil mijn reservering annuleren. Hoe moet ik dit doen?

Het is mogelijk om een reservering online, telefonisch of via reservering@dinnerinmotion.nl te annuleren. Tot 17:00 op de dag voorafgaand aan je reservering is annuleren kosteloos. Daarna behouden wij ons het recht voor om een bedrag van €50,- per no show of geannuleerd persoon in rekening te brengen. Bij annulering van een reservering is er geen restitutie van de reserveringskosten mogelijk. Let op: voor groepen vanaf 10 personen en specials gelden andere annuleringsvoorwaarden. Deze kan je hier vinden.

Waarom betaal ik reserveringskosten?

Dit geeft jou de zekerheid van een plaats aan tafel bij Dinner in Motion en ons een bevestiging dat je echt komt.

GROEPEN (VANAF 10 PERSONEN)
Ik wil met een groep naar Dinner in Motion. Hoe moet ik reserveren?

Ben je met een groep tot 10 personen? Dan kan het gewoon via onze pagina ‘reserveren‘.

Ben je met 10 of meer personen? Neem dan contact met ons op via reservering@dinnerinmotion.nl.

Wil je een zakelijk diner? Kijk dan eens op onze zakelijk & groepen pagina.

Heb je nog vragen? Bel of mail ons dan gerust! Wij helpen je graag verder.

Is het mogelijk om een privé tafel enkel voor eigen gasten te reserveren?

Ja, het is zeker mogelijk om een eigen ruimte te reserveren. Kijk voor meer informatie op onze zakelijk & groepen pagina.

Is het mogelijk om zelf het menu voor mijn groep te bepalen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij hebben een vast programma met een vast menu. Het is niet mogelijk om een show met minder of andere gangen te reserveren. Uiteraard houden we wel rekening met dieetwensen en/of allergieën.

Custom-made bedrijfsscéne aan het begin van de show. Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Bij een corporate dinner krijg je een custom-made bedrijfsscene aan het begin van de show. Deze wordt gemaakt door een van onze vormgevers. Een voorbeeld kan je vinden op onze pagina zakelijk & groepen. Jij levert hoge foto’s en/of video’s aan en wij doen de rest.

Ik wil graag een eigen ruimte, maar zonder custom-made content. Kan dat?

Het is ook mogelijk om een privé tafel enkel voor eigen gasten te reserveren zonder custom-made content. Dit noemen wij een belosten dinner. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Ik wil graag op een doordeweekse dag komen met mijn groep. Zijn jullie dan ook open?

Het is mogelijk een Corporate Dinner (eigen ruimte incl. eigen content) of Besloten Dinner (eigen ruimte) te boeken van zondag t/m donderdag op basis van beschikbaarheid. Ben je met een groep van 10 of meer personen en maak je geen gebruik van de optie voor een eigen ruimte? Dan kan je reserveren op vrijdag en zaterdag op basis van beschikbaarheid.

Mijn groep bestaat uit meer dan 36 gasten. Kunnen we dan wel bij elkaar in een ruimte zitten?

Dit is zeker mogelijk. Kijk voor de verschillende opties op onze zakelijk & groepen pagina of neem contact met ons op.

Ik wil graag een eigen ruimte voor mijn gezelschap op vrijdag en zaterdag. Kan dat?

Helaas is het alleen mogelijk een Corporate Dinner (eigen ruimte incl. eigen content) of Besloten Dinner (eigen ruimte) te boeken van zondag t/m donderdag op basis van beschikbaarheid. Groepen vanaf 10 personen kunnen wel terecht op vrijdag en zaterdag.

Is het mogelijk om als groep op een ander tijdstip te reserveren?

Nee, het is niet mogelijk om op een andere tijd te reserveren dan 17:30 of 20:00. Wij zijn geen normaal restaurant en werken met een vaste tijdsplanning om jullie de optimale beleving mee te kunnen geven.

PRAKTISCHE INFORMATIE
Wanneer vindt Dinner in Motion plaats?

Er zijn verschillende data beschikbaar. Klik hier voor alle showdata.

Hoe laat begint de show?

De beleving begint zodra je bij ons binnenkomt. Er zijn twee ontvangsttijden 17:30 en 20:00. Wij vragen je deze ontvangsttijd te respecteren zodat we je in de beste omstandigheden kunnen ontvangen. Houd er rekening mee dat onze deuren niet eerder open zijn dan bovenstaande tijdstippen.

Hoe laat gaan jullie deuren open?

Onze deuren gaan open wanneer het ontvangst start. Dit is dus afhankelijk van je reservering om 17:30 of 20:00. Let op! Voor Specials kunnen andere ontvangsttijden gelden. Check daarom altijd goed je bevestigingsmail.

Kan ik vooraf alvast iets drinken in jullie bar?

Onze bar gaat open wanneer het ontvangst start. Dit is dus afhankelijk van je reservering om 17:30 of 20:00. Let op! Voor Specials kunnen andere ontvangsttijden gelden. Check daarom altijd goed je bevestigingsmail.

Tot hoe laat is jullie bar geopend na de show?

Onze bar is geopend tot 00:00.

Kan ik ook alleen komen?

Ja dat kan zeker! Bij Dinner in Motion is iedereen welkom ongeacht het aantal personen. Kom alleen, met z’n tweeën of in een groep.

Waar vindt Dinner in Motion plaats?

Wij zullen in november openen in de Piazza in Eindhoven.
De tijdelijke locatie in the Wall in Utrecht is permanent gesloten.

Jullie zijn gevestigd in de Piazza, maar wat is dat eigenlijk?

Piazza Center, een overdekt winkelcentrum aan het 18 Septemberplein, in Eindhoven. Piazza is fashion, trends en lifestyle. Vier verdiepingen, een unieke ambiance met veel ruimte en licht, bekende merken en gegarandeerd geslaagd shoppen.

Is Dinner in Motion gemakkelijk bereikbaar?

De ligging van Piazza Center aan de belangrijkste toegangswegen naar het stadscentrum en de nabijheid van grote parkeergarages staan garant voor een zeer goede toegankelijkheid, zowel met de auto als met het openbaar vervoer. Het Centraal Station en het centrale busstation liggen op slechts 5 minuten lopen. Kijk op 9292.nl om je reis te plannen met openbaar vervoer.

Waar kan ik parkeren?

Na 21.30u gaan de rolluiken van de Piazza dicht en kunt u ons restaurant niet meer bereiken via de normale route, dus met de roltrappen of de lift aan de voorzijde. Al de gasten die na dit tijdstip ons restaurant willen bereiken of verlaten kunnen de route nemen over de brug met parkeergarage Mathildelaan. Heeft u dus gereserveerd voor de show van 20.00u en komt u met de auto? Dan is het handig om uw auto bij de Mathildelaan te parkeren.

Parkeren Mathildelaan:

24 uur per dag, 7 dagen per week
Tarief € 0,50 per 12 minuten
Max. dagtarief € 16,00

P1 Parking de Witte Dame:
De hele week: 06.00 – 23.00 uur
Uitrijden is 24 uur per dag mogelijk
Tarief € 0,50 per 12 minuten
Max. dagtarief € 16,00

Q-Park de Bijenkorf:
De hele week 07.00 – 23.00 uur
Uitrijden 24 uur per dag mogelijk
Tarief € 0,50 per 12 minuten
Max. dagtarief € 14,00

Q-Park De Admirant:
De hele week 07.00 – 21.00 uur
Uitrijden 24 uur per dag mogelijk
Tarief € 0,50 per 12 minuten
Max. dagtarief € 14,00

Hoe bereik ik met fiets/lopend Dinner in Motion?

Dinner in Motion is gevestigd op de 2e verdieping van de Piazza. Deze is te bereiken via de lift of roltrap. Aangezien wij in het centrum gevestigd zijn is er volop gelegenheid om je fiets te parkeren,

Is de Piazza in de avond niet gesloten vanaf een bepaalde tijd?

Dat klopt. Na 21.30u gaan de rolluiken van de Piazza dicht en kunt u ons restaurant niet meer bereiken via de normale route, dus met de roltrappen of de lift aan de voorzijde. Al de gasten die na dit tijdstip ons restaurant willen bereiken of verlaten kunnen de route nemen over de brug met parkeergarage Mathildelaan. Heeft u dus gereserveerd voor de show van 20.00u en komt u met de auto? Dan is het handig om uw auto bij de Mathildelaan te parkeren.

KINDEREN & MINDERVALIDEN
Vanaf welke leeftijd is Dinner in Motion?

Dinner in Motion is geschikt voor jong en oud, echter adviseren wij om de Dinnershow te bezoeken met kinderen vanaf 8 jaar. Houd er rekening mee dat je tijdens de show niet kunt rondlopen door de zaal. We vinden het prettig om vooraf te weten indien er kinderen bij zijn, dit kun je aangeven tijdens het reserveren bij het kopje ‘opmerkingen’

Hebben jullie ook een kindermenu?

Nee, helaas wij hebben geen kindermenu. Wij adviseren daarom om de show te bezoeken met kinderen vanaf 12 jaar.

Kan ik mijn baby meenemen?

Ons restaurant is helaas niet geschikt voor baby’s.

Ik ben mindervalide, kan ik Dinner in Motion bezoeken?

Het is mogelijk om met een rolstoel Dinner in Motion te bezoeken, maar we willen dit wel graag van te voren weten. Daarom vragen wij minder validen om telefonisch te reserveren en hun wensen persoonlijk door te geven.

OVERIGE VRAGEN
Is er een dresscode?

Trek je mooiste kleren aan! Je gaat niet zomaar een avond uit eten. Voor de heren een mooi pak of een colbertje. Voor de vrouwen een jurk of rok. Maar heb je iets anders in gedachten, wat ook zeker gekleed is? Dan zien wij dat graag.

Als ik te laat kom, mag ik dan nog naar binnen?

Ja, dat is geen probleem. Onze hostess zal je op een geschikt moment placeren. Helaas is het niet mogelijk om gerechten die vóór jouw binnenkomst geserveerd waren, alsnog op te dienen.

Mag ik fotograferen tijdens de show?

Tuurlijk, maar alleen met telefoon en zonder flits i.v.m. de projectie. We zien graag jouw mooiste foto’s terug op Facebook en/of Instagram. @dinnerinmotion #dinnerinmotion

Ik heb epilepsie. Kan ik de show bezoeken?

Er zijn enkele scènes in de show waar mensen met epilepsie gevoelig op kunnen reageren. Daarom adviseren wij om bij ontvangst aan te geven dat je epilepsie hebt. We zullen je dan aangeven bij welke scène je even beter de ruimte kunt verlaten.

Hebben jullie ook nog een restaurant in Utrecht?

Nee, helaas zijn wij niet meer geopend in Utrecht. Dit was een tijdelijke locatie.

Is de show hetzelfde als in Utrecht?

Nee, de show is niet hetzelfde als in Utrecht. Echter zijn er een paar kleine succes stukjes gebleven 🙂

Ook het menu is aangepast.

Wanneer openen jullie een locatie in .... ?

Op dit moment zijn er nog een concrete plannen voor een locatie in een andere stad. Mocht je zelf een goede locatie kennen of hebben voor ons concept? Dan horen we graag van jou!

Hebben jullie ook een rookruimte?

Nee, wij beschikken niet over een rookruimte. Zowel het restaurant als de Piazza bevinden zich in een rookvrije zone. Er kan tijdens de show dus niet worden gerookt.

Is de Piazza in de avond niet gesloten vanaf een bepaalde tijd?

Dat klopt. Na 21.30u gaan de rolluiken van de Piazza dicht en kunt u ons restaurant niet meer bereiken via de normale route, dus met de roltrappen of de lift aan de voorzijde. Al de gasten die na dit tijdstip ons restaurant willen bereiken of verlaten kunnen de route nemen over de brug met parkeergarage Mathildelaan. Heeft u dus gereserveerd voor de show van 20.00u en komt u met de auto? Dan is het handig om uw auto bij de Mathildelaan te parkeren.